Author Topic: Tank, framlyse mm till Tuono-03  (Read 302 times)

Offline MackeNo1

• Hangaround
  • *
    • Marcus
  • Hoj: Aprilia Tuono 1000 -2003
Tank, framlyse mm till Tuono-03
« on: 3 March 2018 kl. 14:21:01 »
Har en del grejer som ska säljas, suttit på min Tuono -03 som jag byggde om efter en marksyning.

* Bensintank, lackskada på höger sida. I övrigt i bra skick. Säljs utan bensinpump och tanklock. 500kr
* Framlyse, fungerar som det ska. Bra skick, inga sprickor eller skador på fästen eller glas. 800kr
* Passagerarsadel, spricka i klädseln men i övrigt felfri. Byt överdrag så blir den som ny. 250kr
* Frontkåpa, höger sida nedslipad efter närkontakt med asfalt. Inga sprickor och fästena till framlyset är hela. 250kr
* 2st kraschpucks-/kåphållare för höger sida. Den ena sitter kraschpucken kvar på (oskrapad), den andra är i obruten originalförpackning pga felköp (endast hållare, ingen kraschpuck). Båda är raka och fina. 150kr/st
* Kabel till bakljuset 100kr
* Lackade kåpan som sitter undertill på bakdelen, inga skador men det finns slitage efter att den suttit ovanför bakhjulet i ca 2500mil. 50kr
* Plastkåpan ovanför instrumentpanelen, lite skrap på den men inget som stör. 50kr
* Plaskåpan över säkringsdosan framme vid instrumenteringen och motsvarande kåpa på andra sida. Inga skador 50kr
* Plastkåpan under styrhuvudet, ovanför framskärmen. Inga skador 50kr
* Makåpa som är spacklad, men underarbetet är dåligt gjort. Blir fin om man slipar ner och gör om det ordentligt. 200kr

Fler bilder kan ordnas. Bor i Älvkarleby 50min norr om Uppsala och 30min söder om Gävle.
Pris kan diskuteras vid köp av flera grejer, kan skickas men mottagaren står för frakten.

Skicka inte PM då jag är inte är inne så ofta, maila marcus.tornkvist@hotmail.com eller sms:a/ring 0736-213591

Senaste